Serwis Sony mówi że wina TV, serwis Samsunga mówi że wina konsoli.
Chyba to jednak Sony coś miesza. Sprawdziłem u siebie na nie-slimowej PS3 i Samsungu z serii B650. 1080p działa bez zająknięcia. Konsola upgrejdowana do najnowszego softu (3.00 czy jakoś tak). Co do samego TV to modele B650 mają ujednolicony firmware tzn. wrzuca się ten sam dla 32, 37, 46 cali itd. co zasadniczo wyklucza możliwość, że sprzęt o innej przekątnej z tej samej serii nie będzie działał.
Simplex pisze:Przy okazji - wiedzieliście, że DMC4 na PS3 instaluje sie 20 minut?
Tego nie ale wiem, że np GT Prologue potrzebuje przynajmniej tyle samo.
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.
Zawsze jedna strona bedzie zwalała na drugą - jak sklep internetowy odrzucił mi kartę, to bank twierdził, ze to wina visy, a visa ze to wina banku
EDIT: fajnie mieszkać w UK, PS3 slim za 1100zł: http://www.shopto.net/PS3/HARDWARE/PS3S ... 120GB.html
No i darmowa wysyłka oczywiście (do polski 150zł) - ale cena 1250zl i tak jest o 100zł niższa od oficjalnej złodziejskiej ceny Sony Polska.
Serio, serio?
Jak gwarancja jest realizowana w polsce, to ja sie zastanowie
Chodzi za mną ten PS3 slim, wiec jaky bylaopcja zakupu ok 200zl taniej niz w naszym pięnym kraju, to mogloby mnie to przekonać do zakupu - jesli sie okaże nietrafiony (w co wątpię ) to zawsze moglbym pchnąć na allegro albo puścić po kosztach na forum (o ile byliby chetni )
@HL - Spróbowałbym na innym kablu, tak jak wspominali w tym poście z Playstation Community. Jak nie to update firmware'u w telewizorze i samej konsoli. Warto też popróbować z ustawieniami źródła w telewizorze - podłączyć pod bodajże HDMI 3 (PC/DVI) i zmienić samą nazwę źródła na PC HDMI (albo DVI..). Z głowy nie powiem, jak to dokładnie leciało po opcjach ale nietrudno znaleźć. Mnie to pomogło przy podłączeniu do kompa, bo na defaulcie miałem problemy z rozdzielczością 1920x1080.
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.
Wydawalo mi sie, ze sony uznaje gwarancje w calej europie, ale tez moge sie mylic.
No i ponoc w polsce trzeba sie sporo naszarpac, żeby sklep uznal ten drugi rok gwarancji.
12 miesięcy gwarancji producenta
24 miesiące rękojmi na niezgodność towaru z umową zgodnie z :
DYREKTYWA 1999/44/WE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY
z dnia 25 maja 1999 r.
w sprawie niektórych aspektów sprzedaży towarów konsumpcyjnych i związanych z tym gwarancji
Nie wiesz moze, czy ktos kto przeszedl przez tę męke nie pozostawił w sieci jakiegos poradnika? W stylu jakie sa najczestsze zagrywki sprzedawców usilujacych sie wymigać, oraz jak należy ich potraktowac, zeby spełnili swój psi obowiązek jakim jest uznanie gwary do 24 miesiecy po zakupie.
Ja to bym pewnie zaopatrzył się wpodstawę prawną oraz namiary na rzecznika praw konsumenta.
W przypadku niezgodności towaru z umową jest pewien haczyk - po jakimś czasie (6 albo 12 miesięcy) od daty zakupu to Ty musisz udowodnić sprzedawcy że niezgodność wystąpiła w wyniku wady fabrycznej (np. przedstawiając odpowniednią ekspertyzę)
malina pisze:W przypadku niezgodności towaru z umową jest pewien haczyk - po jakimś czasie (6 albo 12 miesięcy) od daty zakupu to Ty musisz udowodnić sprzedawcy że niezgodność wystąpiła w wyniku wady fabrycznej (np. przedstawiając odpowniednią ekspertyzę)
Dokładnie tak, i w tym właśnie tkwi problem, cieżko po pewnym okresie np 8 miesiecy bezproblemowej pracy udowodnić że akurat w 9 miesiącu wystąpiła usterka spowodowana wadą fabryczną.
bo ja wiem czy tak ciężko, oddajesz do sklepu a nie odsyłasz do Sony czy tam innego producenta (zresztą zawsze masz do tego prawo i tak zwana gwarancja producenta mało Cie musi obchodzić) i mówisz, że nie działa, po 2 tygodniach do miesiąca przychodzi nowy sprzęt albo odpowiedź że Ty zepsułeś, no i albo jesteś happy albo nie, żadna filozofia
ja to przerabiałem z aparatem Canona, na karcie gwarancyjnej stało 12 miesięcy, oddałem do sklepu po 20 i to Canon zrobił ekspertyzę i udowadniał, że to ja zepsułem (nie kłamali aparat wleciał do piaskownicy) zero w tym mojego udziału, gdyby nie było piachu w trybikach miałbym naprawiony aparat
Niestety ten drugi rok gwarancji zapewnia juz tylko sklep, a nie serwis Sony. Jezeli sklep jest upierdliwy to po 2 tyg od oddania moze prosic Cie o ekspertyze od rzeczoznawcy o niezgodnosc towaru z umowa (ktora trwa i kosztuje). Wiec nie jest wcale tak rozowo.
A jakby ktoś nie śledził na bieżąco mojego podpisu, to kupiłem PS3 Slim które wyniosło mnie dokładnie 990 zł dzieki promocji w saturnie