Witam wszystkich.
Pytanie kieruje przede wszystkim do pracowników Morele.net:
1. Jak wypadają w statystykach zwrotów na serwis modele Lenovo N200? Będę chciał kupić dwa takie laptopy
Lenovo N200 T2330 Win XP
i nie chciałbym się zawieść. Modele R61 mają dosyć dobra opinie na rynku, ale czy to się też tyczy N200?
2. Czy "da się żyć" z powłoką odblaskową? Czy odbicia światła są porównywalne do odbić na CRT?
3. Czy kupując u Was, czyli Morele.net mogę przy odbiorze sprawdzić czy laptop jest "cały" i czy nie ma wypalonych pikseli? Fakt dla mnie ważny, w innym sklepie powiedzieli że nie ma takiej możliwości, a nie chce wydać 5 tysięcy + gratis denerwująca kropeczka na matrycy .
Lenovo N200 - Usterkowość ?
Moderator: Moheratorzy
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2008-01-25, 00:32
- Gadu-Gadu: 0
- malina
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 2007-02-26, 19:43
- Gadu-Gadu: 470419
- Skype: krzysztof.m.malinowski
- Lokalizacja: Glasgow
- Kontakt:
To pytanie do obsługi sklepu, nie do forumowiczówprzemoprzem pisze:3. Czy kupując u Was, czyli Morele.net mogę przy odbiorze sprawdzić czy laptop jest "cały" i czy nie ma wypalonych pikseli? Fakt dla mnie ważny, w innym sklepie powiedzieli że nie ma takiej możliwości, a nie chce wydać 5 tysięcy + gratis denerwująca kropeczka na matrycy .
Patriota piknikowy na emigracji
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2008-01-25, 00:32
- Gadu-Gadu: 0
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2008-01-25, 00:32
- Gadu-Gadu: 0