wybor palmtopa

Notebooki, komórki, PDA, odtwarzacze MP3...

Moderator: Moheratorzy

Awatar użytkownika
Black
Posty: 115
Rejestracja: 2007-03-28, 21:48
Gadu-Gadu: 5080001
Lokalizacja: Small Dark City

wybor palmtopa

Post autor: Black »

poszukuje palmtopa z GPS,i jestem zielony w tym temacie, widze ze bardzo duzo jest fajnych firmy MIO,ale nie wiem czy warto ,poza tym jak to jest z mapami, z kad to mozna pobierac ,i czy za darmo ? bo od razu jest wgrana AUTOMAPA na polske, a nie wiem jak to aktualizowac ,bo chcialbym tez europe ?
bede wdzieczny za pomoc

Awatar użytkownika
Simplex
Moherator
Posty: 5213
Rejestracja: 2007-02-26, 19:47
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Simplex »

Twoim priorytetem jest palmtop, czy gps? Jezeli to drugie, to jak bylem na cebicie widzialem interesujacego GPSa z mapa Navigo i mozliwoscia wgrywania wlasnych (czytaj pirackich ;) ) map.

Egielda dostala egzemplarz testowy, wiec moze niedlugo bedzie recenzja. Nie mowie, zebys to kupil, tylko zebys sie przyjrzal i zasiegnal opinii,. bo na tyle ile malem to w ręku to zdawalo sie dosc ciekawym urzadzeniem - zwlaszcza ze o ile dobrze pamietam to ma kosztowac ok 500zl:

http://www.compas-gps.com/danetechniczne.php
Pzdr,
Simplex

ASUS P8Z68 DELUXE | Core i7-2700K@4,6 GHz | 2x4GB GoodRAM 1333MHz | Gigabyte GeForce GTX 780Ti OC
Pioneer DVR-215BK | OCZ Vertex 4 | Corsair MX100 | HDD Samsung HD203UI & HD204WI | WD RED 3TB
Fractal Design Define R4 | Corsair RM750 | Thermarlight Macho HR-02 | Sound Blaster Zx | Logitech Z-5500 THX
Logitech Wireless Illuminated Keyboard K800 | Logitech Performance Mouse MX
LG 55LD650 | Galaxy Nexus 4| Kindle Voyage | PS3 Slim | X360 Slim

zaitsev
Posty: 379
Rejestracja: 2007-02-27, 17:25
Gadu-Gadu: 0

Post autor: zaitsev »

Powiem tak, jeżeli głównym zastosowaniem ma być GPS i ma być często używany to odradzam palmtopa.
Naprawde sporo jeździłem z GPSem Garmina oraz palmtopem z wgraną Automapą.