Mam od kilku tygodni konkretne problemy ze swoim internetem (internet od Multimo, sprzęt D-Link 320T, Linksys WRT54GL spięte w bridge).
Modem ADSL dosyć często się rozłącza i nie chce łączyć ponownie. Żeby mu się to udało, trzeba zadzwonić gdzieś ze stacjonarnego.
Przez pierwsze kilka sekund rozmowy (zazwyczaj błękitna linia TP ) słychać trzaski, później znikają i modem się łączy.
Przed wszystkie telefony są wpięte filtry, zmieniłem też kabel na trasie gniazdko<->modem. Byli też "fachowcy" od TP, ale zajmowali się tylko linią na zewnątrz.
Jak dla mnie wygląda to tak, że gdzieś, coś gromadzi ładunek na kablach, a nawiązanie połączenia zamyka obwód i rozładowuje cholerstwo.
To tylko moje gdybanie, źródła problemu nie udało się zidentyfikować, więc:
Czy jest jakiś domowy sposób na sprawdzenie linii wewnątrz budynku?
Ewentualnie czy możecie polecić kogoś z odpowiednim sprzętem i umiejętnościami, żeby taką usterkę mi znaleźć i wyeliminować?
Problem z synchronizacją ADSL
Moderator: Moheratorzy
Re: Problem z synchronizacją ADSL
taką usterkę eliminuje monter, zadzwoń na infolinię
ASUS UL30VT/Nokia 808 PureView
Re: Problem z synchronizacją ADSL
Byli też "fachowcy" od TP, ale zajmowali się tylko linią na zewnątrz.
Udało mi się naprawić usterkę, okazało się że powodował ją jeden z telefonów. Nie wiem jak to możliwe, skoro był za filtrem, w każdym razie już działa.