zepsuty ram

Moderator: Moheratorzy

zaitsev
Posty: 379
Rejestracja: 2007-02-27, 17:25
Gadu-Gadu: 0

zepsuty ram

Post autor: zaitsev »

Miałem sobie pamięci 2x512MB kupione jakiś czas temu przez allegro w sklepie w Tczewie. Jedna kostka ostatnio padła, chciałem się dodzwonić do sklepu, ale okazuje się, że go już nie ma... Za to na karcie gwarancyjnej widzę logo Arno Komputery, czyli jakiejś hurtowni. Próbowałem się z nimi skontaktować, żeby mi te gwarancje zrealizowali. Bez opisywania szczegółów - goście są totalnie niepoważni, odpowiedzi na maile dostaje po tygodniu (albo w ogóle, różnie to bywa), ciągle jakiś "nowy problem" i odnoszę wrażenie, że robią wszystko, żeby mi tylko tego nie wymienić.
Jest coś można w takiej sytuacji zrobić? Jakiś Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów?
W ogóle hurtownia w takiej sytuacji jest zobowiązana do realizowania gwarancji czy to tylko kwestia ich dobrej woli?

Awatar użytkownika
Simplex
Moherator
Posty: 5213
Rejestracja: 2007-02-26, 19:47
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Simplex »

Znajdz jakiegos Powiatowego/Miejskiego/Regionalnego Rzecznika Praw Konsumenta to moze pomoze ci jakies pismo do nich wysmażyć.
Pzdr,
Simplex

ASUS P8Z68 DELUXE | Core i7-2700K@4,6 GHz | 2x4GB GoodRAM 1333MHz | Gigabyte GeForce GTX 780Ti OC
Pioneer DVR-215BK | OCZ Vertex 4 | Corsair MX100 | HDD Samsung HD203UI & HD204WI | WD RED 3TB
Fractal Design Define R4 | Corsair RM750 | Thermarlight Macho HR-02 | Sound Blaster Zx | Logitech Z-5500 THX
Logitech Wireless Illuminated Keyboard K800 | Logitech Performance Mouse MX
LG 55LD650 | Galaxy Nexus 4| Kindle Voyage | PS3 Slim | X360 Slim

ODPOWIEDZ